28. maaliskuuta 2014

TÄÄLLÄ TAAS!


 
MALLI: Emilia Leppälä
 
Pikaiset moikat ennakkotehtävien parista! Ylppäreistä on nyt vihdoin selvitty (vielä jännitän vikoja alustavia pisteitä, hui!) ja päättötyökin on valmis. Ei siis ole mitään syytä jatkaa jo kuukauden kestänyttä blogihiljaisuutta. Jos noita ennakkotehtäviä ei lasketa... No, nyt tulee silti postausta.
 
 Kuvattiin nää otokset Emilian kanssa jo piiitkän aikaa sitten, mutta kerkesin nyt vasta nää loputkin muokata. Vähän erilaista mitä yleensä oon kuivaillut, mutta oon silti tosi tyytyväinen näihin! Emilian kanssa oli tosi mukavaa kuvata ja mulla olikin muokkausvaiheessa pientä valinnanvaikeutta, niin monet kuvista oli kivoja. Kuvasin nää mun kameran mukana tulleella perusputkella, joka ei ollutkaan hetkeen päässyt käyttöön. Kelpo objektiivi se silti on, ei valittamista! Kuvauspäivänä ainut ongelma oli piinaava kylmä tuuli, jouduttiin toimimaan tosi ripeästi jäätymiskuoleman pelossa.
 
Huhtikuuta odottelen innolla. Luvassa on toivottavasti töitä, valokuvausta, liikuntaa sekä pääsykoekirjojen pänttäämistä. Luku-urakan voisi kylläkin aloittaa vähän aiemmin kuin ylppäreihin, nimimerkillä "Luin ruotsia yhden päivän jätte bra".
 
Pitemmittä höpinöittä jätän teijät nyt taas muutamaksi päiväksi rauhaan ja palaan mun askartelujen pariin. Yksi sivu on valmiina, yksitoista muuta hengailee vielä idea-avaruudessa odottamassa, että mä tuun ja nappaan ne.
 
 
Heipsulivei!

20 kommenttia:

  1. Anonyymi28.3.14

    Hienoja! mihin oot hakemassa?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Graafiseen suunnitteluun teen noita ennakkotehtäviä:)

      Poista
  2. Hienoja kuvia ja toi viimenen on kyllä ihan älyttömän upea!
    Jos tällaisia kuvia postauksia tulee aina, kun pidät paussin, niin voisit vähän useammankin ottaa etäisyyttä blogiin :D ..no ei vaan, kiva kun täällä taas postailet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tässä onkin ainoat kuvat joita oon hetkeen kuvannu:p kiitokset!!:)

      Poista
  3. ihania kuvia ! toipa taas piristystä päivään ku vihdoin tulit postailemaan :-)

    VastaaPoista
  4. http://3.bp.blogspot.com/-vMS4i1AUtB0/UzVETW63v1I/AAAAAAAABbo/lcL6rqoKZig/s1600/hienokuvajepajeejeeje9.png Tää oli kyllä ihan mahtikuva! Ihan perus kitilläkö otettu? Sillä 18-55mm? Pakko harjotella iteki, millä toi on oikee muoksittu tuollaseks? :D Törkeen kiva fiilis kuvissa :3

    -zennytintti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on 18-135mm otettu(se tuli mun kameran mukana) mut oon ottanu ton mahollisimman laajakulmalla. Eli tolla 18-55mm pitäs saada täysin samanlainen lopputulos!:)

      Poista
    2. Okei, milläs asetuksilla tuo tarkkaan ottaen on otettu ;) kiinnostas kyllä kokeilla vastavaa, mä oon pitänyt tuota halpiskittiä vähä mitättömänä :D

      Poista
    3. Tossa taisi olla valkotasapaino pilvinen ja aukko jotain väliltä 4-6. En tarkalleen muista kun noi kaikki tiedot on koneella:pp

      Poista
  5. Anonyymi28.3.14

    Luulin jo että oot lopettanut:D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi28.3.14

    iha mahtava toi viimenen kuva!

    VastaaPoista
  7. tykkään kans eniten tuosta viimeisestä, tosi kiva! :) ja aaltoon taidat olla hakemassa? ;) pohdin kans josko itsekin sittenkin mutten tajunnut yhtään että ne ennakkotehtävät pitäis olla siellä toimistolla jo hakuajan loppuessa! :D noh, en nyt sitten hae mihinkään, mutta ens vuonna voisin sit ehkä yrittää kans... että siellä nähdään sitten ehkä jos pääsen ;) pidän peukkuja sulle, ansaitset ehdottomasti sen paikan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Juu sinne olis tarkotus saada noi tehtävät palautettua, saa nähdä saanko itekään valmista... Kiire tulee:p Olisin kyllä niin ilonen jos pääsykokeisiin pääsisin, harmittaa kun oon joutunut nyt vähän muihin juttuihin keskittymään:D Mut ens vuonna ehkä uudestaan:9 Sitte panostetaan molemmat noihin:p

      Poista
  8. Mä niiiiiiiiin rakastan sun valokuvia <3_<3 ihania. Just ihania.

    VastaaPoista
  9. Vau, upeita kuvia, varsinkin toi viimeinen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!